torsdag 20 november 2008

Lite fynd på Indiska

---
Nu blir det skrutt-bilder igen :) For runt i butiken med telefonen och försökte lite diskret fota några saker jag tycker är värda att visa. Indiska har numera en hemsida med lite produkter, men det är så få som visas där. Den här lampan i fattigmanssilver för 249:- måste väl vara ett fynd?
---

---

Den här tyckte jag om. Helt i klarglas med blomslingor i. Urusel bild som jag mixtrat med för att få fram mönstret... Den var helt klart prisvärd för 279:-, men det var det fler som tyckte uppenbarligen för den var slut. Kommer eventuellt in igen.

---

---

Den här lampfoten var väl fin? Skärmen tyckte jag inte riktigt passade till, men sånt går ju att fixa. Båda gick lös på 399:- tillsammans.
---
---
Mina slantar har gått åt på Tradera, samt till inköp av diverse material inför julen. Borstarna ovan är från Tradera såklart, och var ett fynd tyckte jag :) Mina inköp på Indiska fick bli små, den här ljussläckaren fick följa med hem i alla fall för en femtiolapp. De har en uppsjö av ljusstakar i samma metall, någon slags stål, som var fina också.
---

---

Är det något som INTE fattas i mitt hus så är det ljuslyktor, ljusstakar, ljusfat,... ja, ni fattar nog :) Ändå kunde jag inte motstå denna lilla i fattigmanssilver för 59,50! Perfekt som liten present också, jag måste nog köpa några fler.... Roligare än en hyacint med tomte från ICA väl?

---

---

När jag redan gått ut, såg jag dessa söta kuddar i ögonvrån :) Visst är både de och soffan fina? Kuddarna kostade i alla fall 99,50 st, eller det är väl bara fodralen skulle jag tro... Ska fundera på dem lite! Och nej, jag är inte sponsrad.... tyvärr... Kram, Tina

---

Inga kommentarer: