söndag 23 november 2008

JulTips - Isprydnader

---
De här tipsen på isprydnader att pynta med utomhus har funnits med i flera tidningar. Kloten kan även användas för att bygga en "snölykta" om snö fattas. Hjärtat är fint, det ska jag kanske prova någon gång. Idag har jag stått ute på skyltsöndag, efter gårdagens festligheter, så nu är jag både kall och trött. Det var dåligt med folk, men det är alltid kul att få lite beröm, och sälja några små saker! Nu har jag två veckor på mig till julmarknaden, det känns skönt... Pyssla på, men ta det lugnt :) Kram, Tina
---

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Nu har jag läst igenom dina jultips och bokstäverna skulle jag vilja ge mig på att göra.
Kram Lotta

Kristin sa...

Hej hej, söta istips! :-) Här är det en massa snö och riktig vinter nu, jag antar att ni fick er beskärda del också. Jag undrar också varför folk blir lika FÖRVÅNADE varje gång det blir vinter...
Kram kram Kristin