fredag 24 oktober 2008

Tidsfördriv i helgen?

---
Ifall någon har svårt att få tiden att gå under helgen, tänkte jag komma med ett tips :) När jag var i Dublin köpte jag tre tidningar där, bl a Country Homes. I den fanns det en annons där de tipsade om en inspirations-sida med köptips mm. Eftersom lampan ovan var med i annonsen och fångade min blick, var jag tvungen att gå in och kolla. Även om vi inte kan få tag i allt från de engelska affärerna så finns det mycket fina bilder som kan inspirera till nya idéer. Den heter http://www.housetohome.co.uk/. Vad sägs om badrummet nedan? Allt är också uppdelat i kategorier, 'Modern country' verkar vara "vår".
---

---

Kvast-Hulda har en häck med snöbär runt hela tomten, en hörntomt! Jippie, imorgon eller på söndag ska jag ut och plocka och hoppas att de överlever tills jag kommer hem :) Kram, Tina

---

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Wow så snyggt!

Precis sådär vill jag ha det i vårt badrum.

Kram Maud

Tidsmästarinnan sa...

jag har missat flera inlägg här ju!! nu har jag läst ikapp och är lika imponerad och inspirerad som vanligt här inne...

Vad fiffigt med en liten markeringspenna till väggorden, och de är sååå fina!

Nu har jag kommit hem från min Göteborgstripp, det var hur kul som helst och lite shopping blev det också, men nu har jag åkt på en dunderförkylning istället, håhåjaja.

Kram på dig!
Susanne

Vit Gladiolus sa...

Otroligt vackert badrum, man vill säkert vara där hela tiden!
Kram Zinkbaljna

Hjärtats saga sa...

Hej Tina!
Vilken fint badrum, det skulle inte vara dumt att ha så. Fina kuddar du sytt, det måste din väninna bli jätteglad över.
Ha det så bra och många hälsningar från Kerstin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så härlig den lilla lampan var! Den fångade mig också!
Och vilken härlig bild från ett badrum...oj!
Kram
Marie

Anonym sa...

Vilket bar tips, vi som är i färd med att fixa våran toa kan nog få en del inspiration därifrån.
Snöbär....så det växer som häckar hos er? Här får man vara glad om man får tag i dom i kruka.

Kram Pernilla