torsdag 5 mars 2009

Skönhetsvård från förr...

---
Inte för att jag någonsin sitter och borstar håret med hundra tag, samtidigt som jag beundrar min spegelbild... Om jag gjorde det skulle jag behålla dessa ting! Gulligt ord är det också, pigtittare :) Var det bara pigor som fick nöja sig med en så liten spegel eller ?
---
Nu har jag inte kunnat äta riktig mat sedan i lördags kväll. Snacka om smygbantning... Ska prova lite kokt potatis snart. Nu är jag trött på baciller! Är det någon som har ett bra tips på hur man sparkar igång sitt immunförsvar? Det är hårt att vara en sjuk bloggare, jag har 45 olästa inlägg på bloggkoll :) Ni får ha överseende med min frånvaro någon dag till tror jag.
Kram, Tina
---

8 kommentarer:

Pockethexan sa...

Sitter och bloggar runt och det ena ger det andra och helt plötsligt så hittar jag in till din fina och trevliga blogg, har en blogg om böcker/pocket i huvudsak men självfallet så berör jag en hel del annat. Ha en fin Fredag och en trevlig helg önksar Hexan!

Bygatan sa...

Vilken gullig pigtittare. Ja man kan undra var namnet kommer ifrån.

Låter som du haft det riktigt jobbigt, hoppas du snart kan äta mer än potatis;-)

Jag brukar köpa mivitotal på hälsokost, tar en hutt varje morgon. Har hittills inte varit sjuk i vinter...peppar peppar

Ha en skön helg, kram Lena

C De-sign sa...

Söt pigtittare! Tack för alla tips i tidigare inlägg...jag får nog snart ta mig en tur till Rusta/Jula... lupiner..ja, det skulle man ju försöka med i något hörn...mina riddarsporrar dog också ut, jag tror att det är mördarsniglarna som tog död på dem!!!! Tråkigt...men man kanske skulle försöka på nytt! Jag är i alla fall glad för mina stockrosor som frodas!!!!! Jag har också drabbts av ev en dunderförkylning... jag dricker varmt vatten med färsk riven ingefära och pressad limesaft+honung.... kanske det hjälper immunförsvaret lite.... KRAYA PÅ DIG! Kram fr C

Compact Garden sa...

Jättesöt pigtittare..det är inte så ofta man ser dessa idag, hoppas att du snart har kryat på dej ordentligt..Ha en skön helg/Anne

Anonym sa...

Vilka fina silver saker från förr. Det är verkligen mysigt och romantiskt att ha dem ligga framme.

Jaa jag såg den fina Ekan och de andra sakerna, de har verkligen lyckats med den marina kollektionen tycker jag.

Såå härligt att allt är vitt så kan man dekorera det själv som man vill ha det

Kram Lena

Penseldraget sa...

hej tina
så vacker pigtittare....o du...krya på dig
kram pia

Bygatan sa...

Hej, visst finns det mycket fint i miniformat;-9
Det är väl därför jag tycker det är kul att få pyssla lite med den fast barnen är för stora, hihi

Kram Lena

Anonym sa...

SÖT PIGTITTARE , HAR EN BRUN EFTER MIN MAMMA SOM DOTTERN HAR FÅTT ( ANNARS HADE JAG MÅLAT OM DEN VIT SOM DIN.