fredag 27 mars 2009

Pyssel och prylar

---

Nu blev det lite småpyssel igen .... Jag hittade ju så bra inspiration för ett tag sedan, som jag lovade berätta mer om. Brickorna har jag hittat på Tradera såklart, men det var inte förrän jag putsade dem som jag såg att de var likadana fast olika storlekar. De är rejält stora, och så fina!

---

---

Urnan från Ladugårdslandet har jag annars i badrummet, och nu har den fått en ny växt som jag hittade på Ikea när jag skulle köpa tyg sist. Den heter Himalaya, och jag har aldrig sett något liknande förut. Först tänkte jag på smultronblad när jag såg den :)

---

---

Inspirationen kom från den fina bloggen Idémakeriet. Gerda som har den har också webbutik, och så mycket fina saker och idéer! Det var bilden ovan som fick igång mig riktigt!

---

---

Jag beställde hem lite saker från henne, bland annat den här söta flaskan! Den är så pytteliten :)

---

----

De här äggen är så vackra! Jag slängde ihop lite nu för att visa dem, men de kräver lite färg runt för att synas tror jag. Ha en skön helg nu, även om vårvädret här tycks vara över för tillfället... Kram, Tina

---

1 kommentar:

Mitt smultronställe sa...

Vackra ägg!!! Det är roligt att pynta fram lite till påsk, det blir så fint!!! Ha en bra dag,Camilla.