måndag 23 mars 2009

Bloggträff!

---
Äntligen ska jag gå på bloggträff! Det är Lotten som ordnar den på Ulriksdals trädgård den 3:e maj. Gå in till henne och anmäl er vettja! Lite nervöst blir det nog, men jag har avundats er alla som åkt hit och dit för att träffas i verkligheten. Det låter ju så kul! Ulriksdal ska vara kanon också, jag har inte varit där ännu. Två flugor i en smäll :) Helgen var intensiv, så jag hann inte ens logga in. Nu måste jag fota lite alster, så att jag har något att skriva om... Kram, Tina
---

1 kommentar:

Hjärtats saga sa...

Hej Tina!
Oj, vad kul att gå på bloggträff, det måste vara jätteroligt!! Det ska bli spännande att få höra sedan. Jag har inte heller varit på Ulriksdals trädgård, måste besöka det när jag är i Stockholm. Vilka söta ägg.
Ha det så bra och många hälsningar från Kerstin