tisdag 10 mars 2009

Frisk till slut!

---
Äntligen frisk! Vilken underbar känsla det är... Inget lägger sordin på den, inte ens evighetsköer pga snöfall! En urusel bild på ett gäng små piasavakvastar för barn blev det idag. Tog den med telefonen i boden imorse. Jag sprang på de små kvastarna på ÖB i Västerås tror jag, och blev så glad att de hade naturborst och inte plast! Den längst bak i annan modell har jag köpt på loppis.
Nu har jag faktiskt lyckats koncentrera mig på att göra klart påbörjade saker, pga brist på ork om inte annat :) Tack för tips om hur man håller sig frisk! Nu kör jag med Aloe Vera juice, Berocca och Actimel för säkerhets skull :) Kram, Tina
---

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka söta kvastar du målat. Jätte söta att bara ha stå i hallen, fin present.
Kramar @nette

Lilla Blanka sa...

Hej Tina!

Skönt att du piggnat till, det är så tråligt att ligga och vänta på att man skall bli frisk.

Jättesöta kvastar!

Kram
Mia

Stina sa...

Skönt att få vara frisk. Vilka söta.:-) Kramis

Tulipa sa...

hej!

Kikar in här för förtsta gången!

Trevliga kvastar!
Länge sen jag var på ÖB.

Kram!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Har inte varit här på ett tag, så jag visste inte att du varit sjuk... Men det var ju bra att du känner dej bättre nu.
Jag hade 205 olästa på bloggkoll, trots att jag inte varit sjuk... Begriper inte hur det går till!!!
Kram
Marie