måndag 2 februari 2009

Konsoler från Martha

Bild:Martha Stewart
---
Jag hade planer på att tillverka en hylla, men kom aldrig längre än till att inhandla material... Sen hängde jag upp mig på konsolerna. Vad blir snyggast egentligen? Ska de vara raka eller snirkliga? Ska brädan bakom täcka hela vägen, eller vara en list enbart nertill för krokar? Jag har hoppat runt överallt och kollat hyllor, men inte blivit mycket klokare. Till slut hamnade jag hos gamla pålitliga Martha :) Där fanns det till och med mallar på konsoler! Klicka här så kommer du direkt dit om du är nyfiken. Jag är mycket för recept och mallar, åtminstone som grund... Kram, Tina
---

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, Martha är inte dum hon. Nu måste jag kika:) Kram Lallis

Compact Garden sa...

Tack för tipset, har varit inne och kikat på Marthas sida..nu har jag lite att pyssla med igen..*ler* gillade alla hjärtans dag tipsen.Kram Anne

Inspiration i vitt sa...

Den hyllan var så fin och jag måste in och titta på Marthas sida nu.
Kram på dig/Ingela.

Ann-Catrin sa...

vad snygg den var... ibland blir det så där..man kör liksom fast!!

vad fin postbrädan var!!

kramar
A-C

Tidsmästarinnan sa...

tackar för tipset och gratulerar i efterskott!
Den där lakritskakan tänker jag absolut prova i helgen, Beach -09 eller ej!!

Stor kram
Susanne