fredag 13 februari 2009

En skopa tur

---
Nu är det helg igen, vart tar veckorna vägen??? Här kommer en skopa tur, för att motverka fredagen den 13:e ... Den kom med posten igår :) Nu måste jag ännu mer koncentrera mig på att göra klart det som är påbörjat, innan jag ger mig på nya saker. Det är ju sååå mycket roligare att börja än att avsluta saker... Undras varför egentligen? Det borde ju vara kul att se att de blev som man tänkt? Jag är knäpp helt enkelt, inte tu tal om det!
---
Ha en skön kväll så blir det nog fler inlägg i helgen! Kram, Tina
---

3 kommentarer:

Kristin sa...

Hej Tina! JAg har inte tänkt på att det är fredag den 13:e idag... jag har mer fokuserat på att det är alla hjärtans idag imorgon och försökt tänka ut någon fin liten överraskning till min familj... nåja, vi får hoppas inget tokigt händer!

kram till dig
/kristin

C De-sign sa...

Jag tror inte att du är knäpp... utan kreativ...då är man på nästa projekt innan man är klar med det första..... Sänder dig en hjärte-kram! fr C

Handplockat sa...

Mums vilka fina bilder du visar här på bloggen
ha en topen söndag