fredag 29 februari 2008

TACK!

Äntligen fredag! Nu är jag alldeles full i huvudet med nya kunskaper efter snart tre dagars kurs... Jag får så dåligt samvete när jag inte gör något inlägg på flera dagar, fånigt men sant. Tack så hemskt mycket för allt som ni där ute ger mig, i form av inspiration, glada tillrop och beröm! Det är som julafton varje dag att kolla efter kommentarer :) Ett speciellt tack till Stina, Hemma på landet, som ledde mig in på blogg-vägen och alltid svarar på mina frågor! Bilden är från min butik, kuddarna har jag sytt av ett tyg med något slags sjökorts-mönster. Jag gör allt för att slippa sy i dragkedjor, så det här är en av mina favoritmodeller på kuddfodral :) Nu ska jag hem ikväll och börja fota i mitt hus. Har inte känt mig redo förrän nu att visa några större bitar! Kramar i massor, Tina

11 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha aldrig aldrig dåligt samvete pga bloggen! Mne jag vet, det är lätt att man känner så, men man bloggar när man kan, hinner och har lust, bloggen ska var en njutning! Underbara sjökortkuddar du har sytt, imponerad! Läckra var de, ha en mysig helg! Mari.

Lea sa...

Härliga kuddar och för att inte tala om lampan i förra inlägget.
Ha en fortsatt trevlig helg!
/Lea

Ann-Catrin sa...

Ta det lugnt... vi finns kvar...men jag vet jag är lilkadan!!
Vilka fina kuddar.. så orginellt tyg.. gillar det skarpt!
kramar A-C

Lilla Blanka sa...

Fina kuddfodral!
Regn, storm och snö?? Hu det låter inte trevligt..här var vädret regnigt och tråkigt igår och soligt och vackert idag, men inga jättehöga temperaturer..ca 7
Kram
Mia
Ps ingen fara med blogginläggen! (Men jag är precis likadan själv hihi)Jag tror man själv känner press, men andra tänker inte riktigt så om ens blogg tror jag.

Stina sa...

Fina kuddar!:-) Kram

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hej
Åhh vilka fina kuddar..
Och lampan i förra inlägget var toppen, det är så snyggt med kjol över lampan..
Kul att jag hittade en ny blogg.
Ha det så bra i veckan
Kram Liselotte

Marie sa...

Vilka vackra kuddar!

Känn ingen panik över blogginläggen, vi finns kvar! (fast jag förstår hur du känner, jag är precis likadan, hihi)

Ha en bra vecka!
Kram Marie

junhe sa...

härligt med vänner eller hur? gillar din lampa i inlägget under =) ha dt gott. mvh junhe

MiaMaria sa...

Hej!
Åter....

Underbara kuddar....har också undvikit dragkjedjor men det är faktiskt ganska lätt när man testat.....

Hoppas du får en härlig vecka!
Miamaria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men såå underbara...helt ljuvliga ju!!! ja visst är det kul med bloggvärlden..så mycket inspiration att hitta! !

En solig, vårig hälsning !!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥
~~~`*'*´~~~

Mamma C sa...

Har precis börjat blogga själv, det är jättekul tycker jag med. Kuddarna var himla snygga. Dragkedjor är jobbigt att sy, så den där lösningen var väl toppenbra. Lampan under är fin den med.
Kram Mamma C