torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag

Kramar till alla! Mycket kan man göra hjärtan av. Jag gillar nästan alla färger ihop med vitt, speciellt rutor, ränder och prickar. Det är fasligt vad mycket vadd det får plats i ett litet hjärta bara innan man kan sy ihop det! Lite stressad är jag över att ha öppet hus för 60 personer på lördag. Även om allt är under kontroll, hetsar jag upp mig ändå. Larvigt! Nåja, det blir alltid bra till sist. Ha en bra alla hjärtans dag, och tala om för alla kära att ni tycker om dem! Kram, Tina

6 kommentarer:

Skatan sa...

Öppet hus för 60 pers!!!

Wow, jag skickar lite kraft för förberedelsearbetet : )

Ha en fin dag!

Millas hem sa...

Hej!
Här tror jag aldrig att jag "tittat" in tidigare. När jag la märke till de två hjärtanen, kände jag att här måste jag titta!
Min gäststuga går i rött och vitt, och jag säger precis som du...randigt, prickigt, rutigt...så ljuvligt.
Nu måste jag fortsätta titta här...
Kram Camilla

Jes/Vita villa vila sa...

Så söta hjärtan!

Önskar dig massor med ♥ idag & lycka till på öppet hus! Kram Jes

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vad kul att hitta hit! Låter som du är en väldigt kreativ person, och jag måste säga att det du visar är ju toppenfint!
Har du alltså en egen liten butik? Som en hobby-verksamhet? Jag själv funderar på att sälja lite av det jag fixar till. Det är ju så himla kul att göra om saker, men det går ju inte att ha allt själv!

Lycka till på öppet hus!

Kram Hanna

Ann-Catrin sa...

Underbarahjärtan du visar..
60 pers... oj..men det går säkert bra..och blir jättelyckat!!
Berätta mer sen!!
Kramar A-C

Vardagslycka sa...

Härliga hjärtan! Oj, öppet hus med 60 pers.. det går säkert jättebra!
Hoppas ni har/ har haft en trevlig kväll!
Kram, Carina