onsdag 13 februari 2008

Sminkbord

Om ni aldrig varit på Gotland måste ni åka dit! Jag kom dit första gången för ca 5 år sedan, och blev lika förälskad som alla andra... Det är som ett annat land. Sist vi var där, hade vi inte barnen med = plats för inköp :) Min man lärde sig till slut att svänga snabbt som attan när det stod Loppis efter vägen! Många hade små loppisar i sina uthus/ladugårdar, sen finns det mer etablerade firmor också. En sådan finns inne i Visby och heter Farbror Fynd. Där köpte jag en hel del saker bland annat det här gulliga sminkbordet. Det är ju inte så värst gammalt, men blev ändå lite gulligt med ny färg och nya knoppar på lådorna. Synd att man inte hade energi nog när de egna barnen var små! Nu säljer jag sakerna till andra istället, det är också kul. Snart ska jag visa er min Lilla Bod i sin helhet. Kram, Tina

Inga kommentarer: