söndag 3 februari 2008

Läsarfrågan...

Nu får ni hjälpa mig där ute. Den här barnsängen har jag försökt sälja i flera år. Många har tittat på den, men ingen har slagit till. Nu tänker jag att det är nog färgen som avskräcker. En väninna hade en skvätt kvar, så den fick bli gul för en massa år sedan. Nu har jag frågat en del kunder och alla säjer unisont: VIT! Jag hade tänkt mig ljust, ljust grå med ett litet 'Sov Gott' i vitt på huvudgaveln. Ibland är det inget kul att rätta sig efter opinionen .... :)
Så, vad tycker ni? Kram, Tina

6 kommentarer:

Stina sa...

Söt säng.:-)
Ja, vit går ju alltid hem.
Men den ljusgrå med sov gott, funkar nog minst lika bra.
Kramis

Skatan sa...

Hej! Jag tror att vilket som blir bra. Antingen vit bas med grå text, eller det omvända. Den kommer att lyfta med ny färg - jag håller med dig om det!

Lycka till :)

LantlivsAnette sa...

Åhh vilken fin säng..måla den ljust grå som du tänkt..det är jättefint till alla vita sovrum !!
Du måste visa den sen..Kram Anette

Jes/Vita villa vila sa...

Hej söta du och tack för titten hos mig!

Vilken fin sänga :) Vad är det för mått på den? Bredd? Maxlängd? Höjd gavlar? Jag är ju som bekan ute efter en utdragssäng till lilla A - men tyvärr ser denna lite för liten ut.

Håller dock med dig om färgen - blir superlätt att sälja som vit - skulle jag gissa!

Önskar dig en fin vecka :)

Kram kram JES

Jes/Vita villa vila sa...

Fin SÄNG ska det ju naturligtvis stå ;)

/Trött Jez

Hemma hos Klara... sa...

Vitt är fint men ljusgrå skulle också passa tycker jag.

Ha en fortsatt bra kväll!
Helena