fredag 1 februari 2008

Shoppingrunda

Hej alla, äntligen fredag! Igår fick jag ett riktigt shopping-ryck. Det var faktiskt ett tag sedan sist. Gick ut på lunchen för att köpa en tvättkorg på Granit, men den var slut just nu. Knallade vidare till Berry (http://www.berrydetails.se/) som har varit så mycket i diverse tidningar på sistone. Där var det lite rea, vilken otur ... :) På vägen dit slank jag in på Indiska, de hade också rea. Nu hade jag fått blodad tand, så när jag för en gång skull körde bil hem, kunde jag svänga in på några ställen till! In på Mio för att se om de hade kvar några plåt-stjärnor sedan jul-rean. Det hade de, men de var undanplockade på lagret. Snäll expedit hämtar hela lådan åt mig, så att jag kunde välja. Jag snappade åt mig fyra stycken stora, likadana som den jag redan köpt. Ni ska få se dem sedan. Mitt emot Mio i Nacka ligger det en liten butik, som jag bara varit in i en gång tidigare. Det visar sig att den blivit en "lantis" dröm. Så fort jag kom in, såg jag exakt en sån tvål som jag letat efter, och sen drog jag till med en glasklocka också. När jag stod och betalade berättade jag för tjejen där, att jag nyss börjat blogga. Visst är det kul? svarade hon, och sedan pratade vi en stund kring det här med lantlig inredning. Jättetrevligt var det, och nu får ni deras fina hemsida också, http://www.inreda.org/. På vägen hem blev det en tur på Rusta, köpte lite mat + thai-mat till middagen, hämtade dotter och kompis, som fick dela på ett säte för nu var min kombi-bil full! Sonen, som hängt med från stan var vid det här laget måttligt road... :) Väl hemma hade jag och tjejerna ett riktigt tjejsnack till sent inpå småtimmarna. Mysigt, men därför får ni inga bilder på mina nyförvärv. Ha en skön helg, jag har så mycket planer så hälften vore nog! Kram, Tina

5 kommentarer:

Stina sa...

Det låter som om du haft det väldigt trevligt vännen.:-) Kram Stina

Mitt vita staket sa...

Hej..nu har jag också varit inne o kikat...det är så roligt att blogga:)ha en bra dag...Kram Sussie

Jes/Vita villa vila sa...

Vad roligt att snubbla in på en ny spännande blogg :D Tittar gärna in här hos dig igen!!

Kram /Jes

IKT i min vardag sa...

Så kul att hitta hit för första gången! Ingen dålig shoppingrunda du gjorde!(Det är beroende att blogga;-))

Ha en skön lördagkväll!
Hälsningar Linda

Stina sa...

Kram till goa du...:-)