måndag 22 december 2008

Nymålade ljusstakar

---
De här adventsljusstakarna köpte jag på rea på IKEA för många år sedan. Då fanns det bara grönbetsade kvar. Jag köpte två stycken enbart för modellen och för att de var så billiga. När de väl stod i vardagsrummet tyckte jag mer om dem för varje år, förutom färgen. Jag kunde inte riktigt bestämma mig för vilken färg de skulle ha istället. Efter ett års bloggande fanns det ingen tvekan längre. Dessutom har jag sett fler som har vitmålade sådana.
---
---
Nog blev de bättre allt ....
---

---

Min stora glasklocka fick stora kottar, tallris och en strut med ett kors på. Vilket sjå det är att få saker att hålla sig på plats när man sätter på klockan.... Kram, Tina

---

2 kommentarer:

C De-sign sa...

Verkligen fina ljusstakar!!! Jag vill önska dig en RIKTIGT GOD JUL! Kram fr C

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin fortsättning på julen önskar jag dig.
kram Lallis