tisdag 23 december 2008

JulTips - Godis och julhälsning

---
Mitt eget julgodis består av mandelmassa som jag river och blandar i lite Bayliss-likör i. Jag rullar rätt så stora kulor och klämmer till dem lite på mitten så att de får lite kastanjform. Sen är det bara att doppa dem i valfri choklad!
---
Som vanligt strulade allt här på slutet, med rygg/nackont och knas på jobbet, julklappar som inte finns i affärerna osv... Jul blir det ändå som sagt, och nu ska vi ha det lugnt och skönt allihop! Huvudsaken är ju att man får vara tillsammans!
God Jul och Gott Nytt År på er alla därute!
Ni betyder så mycket för mig, som är rätt ensam om inredningsintresse i bekantskapskretsen. Kramar, Tina
---

1 kommentar:

Compact Garden sa...

Vilken fin blogg du har, det fanns flera tips och trix som jag ska ägna mig åt på min ledighet..jag kommer åter..Ha en skön helg/Anne