fredag 19 december 2008

Peter forever!

---
Den här krukan är väl vacker? Lite i dyraste laget, men en vacker dag händer det! Triss-vinsten alltså... Jag har ju två stora ringar med murgröna, men har inte hittat någon kula som passar ännu. Inte mycket till jultips det här, men det ska bli några till bara jag hinner fota lite.
---
Konserten med Peter Jöback var helt fantastisk! Mållös blir man över den rösten.... Det var en jättebra blandning av låtar, nästan alla med jultema. Han sjöng dessutom 'Guldet blev till sand'. Det är enda gången jag tyckt att mitt namn låter vackert! Christina har jag tyckt är skittråkigt sedan jag var liten. Till råga på allt betyder det den kristna också, hur kul låter det? Han är ju så snygg också :) Synd på så rara ärtor..., skulle min kompis K ha sagt! Inte för att stadgade medelålders kvinnor borde fundera på det heller... Hrrmm... Men det gör vi! Det leendet är en orsak till växthuseffekten helt klart :)
---
Julsånger är väl härligt? Jag insåg igår att en av de finaste stroferna måste vara:
---
Kom, kom signade jul
sänk dina vita vingar
---
Nästan så att man skulle klämma dit den texten på något hemma..
Kramar, Tina

2 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Ja han är fin han.. den goe Jöback.. det där glittert han har i ögonen undrar man ju över... hur får man det??

sagolik kruka.. nu håller vi tumarna för den stora trissvinsten

kramar och GOD JUL
Ann-catrin

Lallis - liv och leverne sa...

vilken fin murgröna:)
Och ja, han är helt otrolig , Peter Jäback.Var på hans konsert förra året och fick gåshud hela föreställningen nästan.
kram Lallis