tisdag 2 december 2008

Adventsljusstake

---
Härmas eller bli inspirerad? Det är frågan... Jag är i alla fall jättenöjd med min adventsstake i en gammal låda till en symaskin. Det är underredet jag är ute efter, så resten brukar åka på tippen. Den här lådan tyckte till och med maken att man borde kunna ha till något. Han kanske har blivit lite smittad :) Hela familjen tyckte att det blev jättefint i alla fall!
---
Siffrorna köpte jag förra året, ihop med en massa annat som bloggarna gett mig inspiration till, men det mesta blev aldrig använt då. Nu hittar jag lite saker här och där :) Kvistar av lummer, lingon och mistel verkar inte må dåligt av att torka där ännu så länge. I så fall är det ju bara att byta ut dem. Kram, Tina
---

2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej Tina!

Men vad smart att använda symaskinslådan till adventsljusstake! Min ligger bara och skräpar (det är ju som sagt underredet man vill ha)..men nu får jag nog gå och hämta den..härmas? Hmm ja kanske, jag tyckte det var en himla bra idé :)

Jättesmart också med idén till fågelbord av en halv kokosnöt.

Kram
Mia

Lilla Blanka sa...

...glömde svara på frågan om din kälke..Om den är så där fint slitet trären så tycker jag du skall behålla den sån :)