söndag 7 december 2008

Julmarknad 2008

---
Här har jag tillbringat helgen mellan 10-16 lördag och söndag. Den här bilden är från lördagseftermiddagen. Då regnade det nästan hela dagen. Idag har det varit bättre, men lite kallare. Klädd för -20 får man vara när man ska stå still ute! Inte blir det några större affärer, men jag ser det som reklam och ett nöje :)
---

---

Visst är korgsoffan söt? Jag hittade den på Myrorna härom veckan. Den är inte helt färdig, jag måste laga några pinnar i ryggen, och gå över den med färgsprutan några varv till först. Som "kuddställ" på marknaden var den perfekt, med mitt renskinn på! Kuddar gick bra i år, de andra två åren har jag inte sålt en enda. Man vet aldrig vad som fungerar, men jag är lika barnsligt glad fortfarande varje gång jag får beröm eller säljer en sak :) Kram, Tina

---

1 kommentar:

Tidsmästarinnan sa...

där hade jag också gärna stått, vad kul!!

Du har något litet att hämta inne hos mig!

KRAM
Susanne