onsdag 12 mars 2008

Tradera-premiär!

Nu har jag gett mig in på Tradera också! Häromveckan vann jag mina första två auktioner, dessa två gamla nycklar. Jag tycker redan jättemycket om dem! De är rätt så stora, jag vet inte om det framgår riktigt av bilden. Meningen är nog att jag ska hänga dem någonstans, men jag kunde inte vänta längre på att få visa dem för er. Nu har jag vunnit några saker till, så de dyker väl upp här så småningom.... Lite osäker på vad saker och ting egentligen är värda är jag, men så länge jag tycker om en sak, spelar det väl ingen roll om den är värdefull? I diverse råd om nät-auktioner brukar det stå att man inte ska sätta in pengar på någons konto innan man fått varan. Hur ska det gå till? Alla gör ju så. Så länge det inte är tusenlappar som fladdrar på linan, kan jag leva med det. Kram, Tina

4 kommentarer:

Handplockat sa...

så kul att jag hittade hit
du har en toppen fin blogg

ha en bra torsdag

Lilla Blanka sa...

Hihi ja, maken är stolt som en tupp nu också av allt beröm han får av er blogg-tjejer :)
*Han läser min blogg och kommentarerna hihi*
Har också börjat så smått med Tradera, det är ju jättekul och spännande faktiskt :)
Nycklarna är såå fina!!!
Kram
Mia

Annas skattkammare sa...

Hej! Snubblade in här genom annas hus på landet. Konstaterade med en gång att du har det väldigt mysigt! Har också precis börjat bli tradera-beroende och visst blir man glad när man vinner något fint och lagom billigt! Ska hämta en gammal tvättbräda imorgon som jag vunnit där *längtar* Nycklarna var jättecharmiga! Ha det gott! Kram /Anna

Marie sa...

Tradera är jättekul och bra, jag har både sålt och köpt! Hittills har det alltid fungerat toppenbra! Fina nycklar du har köpt!

Trevlig kväll!
Kram Marie