torsdag 20 mars 2008

Glad Påsk!

Tack så jättemycket för alla gulliga kommentarer om min sopstol! Jag rodnar nästan ... :) Visst är ballerinan ovan gullig? Hittade henne på nätet såklart. Jag håller på att gå i spinn av alla idèer man får när man bloggar! Nu har jag sjutton projekt på gång samtidigt (i och för sig inget ovanligt för mig) så inget var klart att visa. Påskpynt blev det inte mycket med heller, eftersom vi inte ska vara hemma. I eftermiddag åker Kvast-Hulda och jag till Blåkulla.... Visste ni att det ligger i Transtrandsskogen nära Sälen? Nåja, hur det nu är med den saken så ska vi roa oss med våra trollkarlar! Ha en skön helg allihop! Kram, Tina

12 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Den lilla ballerinan är jättefin!
Nej jag visste inte att Blåkulla låg där... har alltid undrat var det var jag kom någonstans...men nu vet jag.
Din "sopstol" är alldeles underbar!
Kram
Marie

Annas skattkammare sa...

Glad påsk till dig med! Bilden var ju ursöt! Sopstolen nedan blev ju också "görfin" som vi säger på västgötska.. hihi. ha en skön helg! Kram /Anna

Annas skattkammare sa...

tack för din kommentar! hihi, nej det är långt ifrån vitt, snarare beige-rosa!! usch, varför kan inte hyresvärdar ha bra smak? men jag funderar på att köpa plastfilm och täcka över det med.. hmm, mycket man vill göra men är det värt det i en lägenhet om man snart ska flytta till hus.. ha det gott! Kram

Stina sa...

Men du...vilken vacker bild.:-) Kram

Marie sa...

Vilken ljuvlig bild!

Ha en riktigt härlig påskhelg!
Kram Marie

RANA sa...

Strunt i påskpyntet och koncentrera dig istället på god mat och trollkarlen. ;-) Vi ses i Blåkulla!

GLAD PÅSK.
Rana

C De-sign sa...

En ljuvlig bild!!!
GLAD PÅSK-KRAM fr C

Vardagslycka sa...

Vilken ljuvlig bild!
Hoppas du har en härlig och skön påskhelg med mycket mys och massor av godsaker!
Kram, Carina

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Vad otroligt fin kudde du har gjort, vart sugen på att göra en jag med.
Och stolen var ju ett toppenfynd.
Ha en fortsatt skön helg
Kram Liselotte

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

åååå...under bar bild ju!!!!

Hoppas det vart en fin påsk..här kommer en liten hälsning!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Ann-Catrin sa...

oh så söt liten ballerina... och vad härligt ni ska ha i påsk... låter ju urmysigt!!

Kramar A-C

Stina sa...

Nämen kråkan...du får komma och hälsa på mig någongång.:-) Kram