onsdag 9 september 2009

Spegel, spegel...

---
Tack till er alla som medger att de har samma problem att hålla sig till en sak i taget! Ännu en sak blev färdig förra helgen. Trodde jag ja.... När jag väl skrapat bort lite färg och putsat glaset, visade det sig att jag förmodligen kommit åt glaset med sandpapper. Suck! Det är ett suddigt avlångt parti i glaset uppe till höger. Jag kollade på nätet om det finns något knep för att jämna ut det, men det verkar inte så. Nu får det vara ett tag, jag orkar inte försöka få loss glaset och köpa nytt. Den här ville jag ha kvar själv, och den blev rätt så fin, även om shabbningen inte syns så bra här. Innan var den guldig som någon kanske minns? Ännu en grej att pricka av i min lista, då känner jag mig lite duktig :) Kram, Tina
---

6 kommentarer:

Anki sa...

Jaså du prickar av, hihi...Spegeln är jättefin, den tycker jag absolut att du ska behålla! Snopet med glaset dock, men du är inte ensam om att göra såna grejer, hmm...jag är bra på att klanta till det , haha...Nu ska jag se om jag kan pricka nåt oxå!

Ha en fin dag! Kramis Anki

Ett hus i vitt sa...

Åh fin spegel, trist med glaset... Hihi känner igen det där med vimsighet och inte hålla sig till en sak i taget. Vimsar också runt och donar där jag kommer åt. Och glömmer saker, inte bra. Dina korgar med text är förresten superfina!! Kanske jag kommer att härma dig en dag :-). Men först ska jag pricka av lite på min lista, som sagt ska försöka ta en sak i taget :-D. Kram, Anette

Karin Krut sa...

Haha.. neej hypereffektiv är jag inte men kanske lite hyper ;) eller så är det alla andra som blir det av mig.. hmm hur var det nu.. ;)
Spegeln ser jättefin ut, det kanske inte gör något att spegelglaset är lite shabby också ;)
Ha en skön dag
Karm Karin

Marita sa...

vilken söt spegel!! jag har lyckats samla på mig massor av prylar som ska målas och piffas... just nu har jag inte tid... fixar med grejer som ska säljas på julmarknad...
kram, Marita

Hanna sa...

Fin spegel.
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättefin spegel. Synd med glaset, men det kanske inte syns så väl.. En jättefin tvättkorg hade du också här under. Ha en fin lördag
Kram
AnnaMaria