onsdag 30 september 2009

Mässingskruka

---
Den här hittade jag på bakluckeloppisen för länge sedan, och har nästan glömt bort den sen dess. Undras vad jag ska använda den till? Den är stor, och lite skabbig som synes. Putsa den ska jag inte i alla fall. Blank mässing överdoserade jag när vi flyttade in här på 90-talet, så det dröjer nog innan det känns rätt igen :)
---
Tack för allt beröm för mitt fönster, och alla som delar med sig av sina funderingar kring stil i hemmet. Jag har en sak till som är färdig nu efter evigheter, bara den kommer på plats ska jag visa den!
---
Igår var jag på begravningen av min moster i Örnsköldsvik. Den var otroligt vacker med fint väder och mycket musik. Så ska det vara, alla borde få ett långt och rikt liv med barn och barnbarn som minns en när man är borta.
---
Jag och min bror åkte nattåg ner i natt, och det var döden för min rygg och nacke.... Stenhårda britsar, så jag sov inte en blund.... Nu vet jag det till nästa gång, jag hade nog sovit bättre sittande :) Kram, Tina

Inga kommentarer: