onsdag 23 september 2009

Höstklar...

---
Nu får det bli höst, nu är jag redo! Semesterna var jätteskön som vanligt. Synd att man inte kan få den känslan av total avkoppling hemma som man får när man sitter på balkongen/solstolen och tittar ut över havet... Jag försöker minnas den så ofta jag kommer åt :) Vilken höst vi har sedan! Jättevarmt och skönt fortfarande. Nu känner jag lite inspiration och lust att fixa på alla områden igen. Måste ta en sak i taget bara :) Jag har över 100 inlägg att läsa ikapp på bloggkoll, det ska bli spännande att se vad ni tagit er för... Kram, Tina
---

12 kommentarer:

Kristin sa...

Hej Tina! Jag kom hem från Spanien igår, det var ju en jobbresa så jag är rätt sliten och har inte hunnit sova ikapp än ;-) Skönt att höra att ni hade det bra. Jag har fått paketavin men inte hunnit hämta paketet, jag hoppas hinna det imorgon. Ska bli jättekul att se "kitet"!

kram på dig!
/kristin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka härliga Kreta-bilder du hade här under. Där har jag varit 1 gång. Så skönt ni måste ha haft. Men som du säger hösten här är inte så dum heller.
Ha en toppendag
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Välkommen hem Tina!
Så härligt niu sk ahaft det där borta, vi ( jag och gubben) hade länge tänkt ta en sistaminuten resa någonstans i solen men vi blev kvar hemma för vi har ju det så varmt och skönt fortfarande, vi till och med badar i poolen där ute.

Kram Pernilla

Tidsmästarinnan sa...

oj vilken härlig greklandssemester... ja, nu får man väl säga att det kan vara okej med lite höst då, ha ha. Jag funderar lite på att höstfixa blomkrukorna vid ytterdörren. Funderar alltså. Det lär väl ta ett tag innan jag kommer till skott som vanligt. Nu ska jag kika in i din mysiga lilla bod!
Kram vännen!

Stina sa...

Jag älskar hösten.:-) kram

idémakeriet sa...

Härligt att ni har haft det så skönt i Grekland, där kan man ta krafter som kanske räcker ett år framöver?
Tack för dina uppmuntrande ord.
Jag hade redan kikat in i din lilla butik om du hade gjord fler av sådana fina kuddar med fransk text och den lilla krona på toppen men jag såg att du eventuell kommer att göra fler mot höstkanten.
Tror du du hinner att göra fler sådana, jag håller på att planera lite inför det nya huset och tänkte mig en sådant kudde.
Hör av dig när du gör fler.
Kram Gerda

Blåbär och Mjölk sa...

Halloj Grek-Tina, hihi!
Men såååå härligt du har haft det. Gud vad jag önskar att jag varit med dig...uj uj uj.
Visst har vi en härlig höst allt!
I dag var jag en sväng och plockade stenar från en av stadens stränder. Solen sken och jag o vännen hade en liten picknick. :)
Lillan är bättre nu och ska till skolan i morgon. En mjukstart!

Tack för din rara kommentar inne hos mig! Och jag önskar dig en härlig helg med mycket sol!
Stor KRAM / Åsa.

Stina sa...

Tack söta!
Ja, hon är inte klok den där människan...

Ann-Catrin sa...

grekland p vår och höst är klat bäst... då inte den där hettan är..
ni verkar ju ha haft det så skönt och kanske laddat batterierna med

var jag hittar alla saker på min loppissida... hemlis... näej egentligen inte... lite här och där... radarn är alltid på.. det blir en sport till slut.. aldrig ledig
men jag håller med dig. man bor ju inte precis rätt i landet att göra fynd.


Stor kram och skön helg
A-C

Chubby Chieque sa...

Spännande blogg och så härlig Grekland/Kreta bilder.

Tjing!

Chubby Chieque sa...

Hej igen,
Jag glömde att fråga om du har fortfarande kvar rotting soffan?

Jag har likadan fåtolj och jag litade efter en soffa. Hör av dig.

Blåbär och Mjölk sa...

Hej vännen!
Du har något att hämta hos mig ;)
Kram / Åsa.