söndag 13 september 2009

Grek-Tina

---
Jag kan nog ha varit grek i ett tidigare liv.... Det är mitt favoritland! Nu åker vi till Kreta ikväll, till Hersonissos närmare bestämt. Vi är inte så superförtjusta i extrem värme, så vi har åkt en vecka den här tiden i rätt många år nu. Perfekt för oss :)
---
---
Havet är så klart det vi dras till på dagarna...
---
---
När vi inte hyr en liten bil och flänger runt på serpentinvägarna....
---
---
Eller äter och dricker så vi nästan spricker!
---
Vi hörs igen om en dryg vecka. Igår kom en tjej och köpte en massa möbler av mig, så nu har jag lite extra i reskassan :) Det är jättekul att någon tycker om det jag gjort, och att få plats för nya projekt! Kram, Tina
---

3 kommentarer:

Tina sa...

Hej Tina
Vad härligt för er med en Greklands resa..."avis" :-) Ha en härlig semester!!! Kram Tina

Vitt o Vältummat sa...

Trevlig resa! Det låter jätteskönt!
Kram/Åsa

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hoppas du har det bra i Kreta! Perfekt tid att åka, då värmen inte är allt för het! Ser fram emot att få se lite bilder och kanske har du funnit lite fynd därifrån!

Kramis Elin