onsdag 17 juni 2009

Städning är inte nyttigt...

---
Städning är uppenbarligen inget som min kropp uppskattar, och jag som trodde att motståndet enbart satt i mitt huvud :) Ont i nacken som aldrig förr fick jag, så nu är det fotografering som står på schemat så länge... De här ljusstakarna skrek det gillestuga om när jag köpte dem hos Stadsmissionen tror jag att det var. De var svarta med klämmor för vanliga ljus uppepå. Jag plockade bort klämmorna, slipade lite och lät dem smaka på färgsprutan. Jag tycker att de blev riktigt bra faktiskt, jämfört med innan. Konstigt att saker kan bli så annorlunda med färg. Svart kan ju vara så snyggt annars! Igår träffade jag gamla jobbarkompisar på en pub, så himla kul var det! Ikväll kommer det tre tjejer från en kurs jag gick för något år sedan, så då blir det glatt umgänge igen :) Kram, Tina
---

7 kommentarer:

Anki sa...

Hejsan!
Vad fina ljusstakarna blev!
Det var värstans vad ni partajar, hihi...Ha det så kul!!

Hoppas du får en skön midsommar med mycket sol! Kram Anki

Vitt o Vältummat sa...

Så fina ljusstakar. Det ska ett vant öga till föra att se vad som kan bli av gillestugeljusstakarna...
Kram/Åsa

Krukmakeri hemjord sa...

Såg att du bodde på Värmdö..hade kollegor på Värmdö för många år sedan fam Hultmans.Dom är keramiker båda två och hade en liten butik utefter vägen ..men Värmdö är väl stort*L*Dom flyttade sen till yngsjö..

ha de gött
annbritt

Anki sa...

Åh, gulliga du! Den är du värd!
Jag tycker mycket om din blogg! Massor av fina saker & inspiration!
Jadu, vattnet! Tänk att vakna på morgonen, ta med sig kaffekoppen o sätta sig på bryggan...Det är lyx för mig *ler*...om det inte regnar som nu, det tar visst aldrig slut!

oppas du får en finfin helg! Kram Anki

Ardisia sa...

Hej!
Hoppas din kväll med tjejerna blev lyckad. Alltid lika kul att träffa gamla kompisar :)

Dina ljusstakarna blev kanonsnygga! Vitt färg gör verkligen ett underverk..
Ha en go midsommar! Kram Ardisia

Ann-Catrin sa...

J du Tina.. man slutar aldrig att förundras vad den vita fägen kan åstadkomma..
så fina de blev!!

Önskar di nu en härlig midsommar

kram på dig
A-C

Krukmakeri hemjord sa...

tack för din kommentar..Va roligt att du kände till dom.Härliga människor .Synd bara att det är så himla långt till Yngsjö..