måndag 8 juni 2009

EFTERLYSNING och lugnet efter stormen...

---
I lördags fick jag ett mail från en bloggerska som ville köpa ett kuddfodral som det ovan av mig. Igår när jag skulle svara, kraschade min mailserver på något sätt, och när jag fick hjälp idag var hela inkorgen raderad... Jag hoppas att du ser det här, och hör av dig igen! Kuddarna på bilden ovan är sydda i ett halvlinnetyg och därför något ljusare än dem jag normalt säljer. Träbacken hittade jag på en riktig skräploppis till förmån för en klassresa :)
---

---

Nu är båda våra barn studenter! Lite märkligt är det när man tittar igenom barnbilder för att hitta ett till skylten... Hur kunde det gå så fort? Vädret var ju lite trist, men bättre än väntat ändå. Allt blev lyckat, och vi var lite rörda allihop tror jag :) Sen blev det blixtutryckning till Västerås, då mammas granne ringde och talade om att hennes nyrenoverade kök nu hade ett vattensjukt golv... Inte kul. Allt ordnade sig till slut, och vi kunde återvända för att fira sonens kusin på lördagen, han är lika gammal och gick på samma skola. Så nu är vi lite slut, men lyckliga över att allt gick bra och att sommaren ligger framför oss! Kram, Tina

---

9 kommentarer:

Anki sa...

Men du, hur det kan bli, hmm...hoppas rätt person letar på dig ändå!
Fin back du kommit över, o du kuddfodralen...trycker du dom, eller? Jag målar för hand och det är ett jä**a jobb *fniss*
Fina är dom dina kuddfodral *ler*

Tänk, det är vid såna tillfällen som studenten bla som man märker vad fort tiden går, det gäller att ta tillvara på varje dag...det är så lätt att glömma det!

Ha en fin dag!
Stor kram på dig!

Ardisia sa...

Tack snälla du för dina ord hos mig..

Fy det är hemskt när datorn kraschar. Hoppas du inte förlorade annat viktigt i din mailbox.

Kram och ha en bra dag!! /Mia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, tänk vad tiden går fort!
Och nu är det redan sommar... ja det är ju ingen värme precis, men iaf...
Hoppas det löser sig med datorn!
Kram
Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh, den bloggserskan hade kunnat vara jag, jag såg dina kuddar, så otroligt fina, nu får du sy såna på löpande band, va duktig du är, jag gillade dem jättemycket! Mari.

Inspiration i vitt sa...

Hej Tina, dina kuddar är underbara och du är så duktig.
Kram/Ingela.

Vitt o Vältummat sa...

Håller tummarna för att datorn håller. Hoppas köparen dyker upp igen.
Kram/Åsa

Tidsmästarinnan sa...

Hej Tina!
grattis till både studenten och glada föräldrar! Kan tänka mig att ni behöver pusta lite nu :-)

Vad fina fynd du gör, vilken radar du har människa! :-)

Jag är sååå nöjd med min spånkista, men det vet du nog, hihi!

Kram till dig mitt i natten, nu måste jag gå och lägga mig!!

Karin Krut sa...

Oj då, datakrasch är aldrig roligt ;) men dina kuddar är kanonfina!!
Ha en skön vecka
Kram Karin

Anonym sa...

Åhh nej vad tråkigt att den kraschade....hoppas att du får till den igen och att den som du verkligenm vill ha tag på ser det här inlägget
Vilka fina fynd du har gjort :)
Tycker Ikea stolen blev så fin smart att måla dit husnumret.

Kram Pernilla