fredag 19 juni 2009

Midsommar

---
Trevlig midsommar till er alla! Här är vår midsommarstång, jag gjorde ringarna i år med hjälp av lite köpeblomster från Hötorget. Det finns inte så mycket blommor häromkring vid midsommar. Fotade med mobilen lite snabbt innan vi dansade :) Här har det varit både sol och regn och mulet om vartannat. Värre kunde det ha varit.... Nu är jag bara hemma för att dränka mig i MyggA och klä på mig mer inför kvällen. Vi firar två tomter bort, så det är inget problem att komma hem :) Sjunger gör vi så det ekar över nejden, hellre än bra är mottot! Hoppas att ni också har det bra runtom i landet! Kram, Tina
---

5 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Ha en riktigt bra midsommardag. Hoppas det blev mycket dans runt midsommarstången.
Kram/Åsa

Anonym sa...

vilken liten ljuvling till blogg!!

Agneta från Österlen

Anki sa...

Men vilken fin stång!!
Vad kul med dans...& jag tror jag hörde sången ända hit, hihi...

Ha en fin kväll! Stor kram!

Tina sa...

Så fin midsommarstången blev! Visst är det härligt att få sjunga i goda vänners sällskap... Kram Tina

Anki sa...

Hallå i boden!
Här har det varit toppenväder idag...då ska det rännas runt o göras allt, hihi...så när kvällen kommer är man helt slut! Tänkte solstolen skulle få jobba lite idag...men kan ju f*n inte sitta still! Finns alldeles för mycket att göra *fniss*

Ha en fin vecka vännen! Kram kram