måndag 29 juni 2009

Tinas Tips - Minikök

---
Jag blir så less på att se samma bild när jag går in på min blogg, så nu slänger jag in ett tips som jag haft på lager så länge. Vi tillbringade lördagen på en liten holme i skärgården, följt av grill hos svåger och svägerska. Igår tog vi båten in mot stan och åt lunch på Rökeriet på Fjäderholmarna. Vilken helg vi haft, med värme som utomlands! Ikväll ska vi ut igen och åka till någon sjökrog för att fira att vår dotter kom in på sin utbildning till hösten. Full fart alltså, men noll pyssel och fotande :) Det här miniköket är väl fint? Beskrivningen fanns i något nummer av Drömhem & Trädgård. Borde vara perfekt i en stuga eller så! Vi klarar knappt av att hålla ett hus i ordning, så någon stuga blir nog tyvärr aldrig aktuellt för oss så länge vi bor i hus :) Kram, Tina
---

8 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Fin idé. Blev sugen på ett kök på verandan...
Kram/Åsa

Anki sa...

Hej vännen!
Vad gott ni verkar ha det! Grattis till dottern!
Här är det oxå noll pyssel o fotande...det är ju varmt så man knappt kan tänka!

Ta hand om dig i värmen! Kram kram!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ÅÅ såmysigt ha det så kul med firandet ...gratta dottern!!

~~Kram önskar Millan!!~~
Ha en finfin vecka!!~
~~♥~~

Villa Norrdalen sa...

Hej tjejen! Vilken inspirerande blogg och trevlig bod du har!

Under "Diverse" på hemsidan så står det om en strut för 30kr, texten under beskriver dock en klocka. Tänkte bara så att du vet om det :)

kram jannica

Millas hem sa...

Hej!

Tack för kommentaren!

Det är en tapet vi har i köket, kallades "ljust potatisskal" när vi köpte den och det är en ganska bra beskrivning av färgen!

Kram Camilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det går så bra med den bilden!
Passa du på och njut, så länge det är så här...
Kram
Marie

Tidsmästarinnan sa...

Hej där!
haha, det är samma här, fast jag önskar mig en liten stuga ändå... men det skulle nog bli lite overload då med all röra vi har bara hemma i radhuset och pyttetomten :-)

Kram på dig, ha det så gott i sommarvärmen!

Blåbär och Mjölk sa...

Hejsan!
Det där uteköket tror jag att jag sett. I just Drömhem som du skriver. Måste ta och leta reda på den och titta lite extra på det. Hm..kanske vore något för mig o mannen endå?? Tack för tippset!
Måste få säga att du har en fantastisk fin blogg. Och hem samt bod. :)
Nu hade jag tänkt klicka mig in till din hemsida och titta lite! Lägger dig under "bloggar som gör mig glad och ger mig inspiration". :)
Önskar dig en fin helg!
Kram / Åsa med bloggen Blåbär & Mjölk.