tisdag 1 april 2008

Vinst!

Jag har vunnit en utlottning! Titta vilken vacker pärlduk jag fick igår från C med bloggen C De-Sign ! Tydligen har de sådana i Spanien över krukor med oliver, olja, honung mm i köket. Jag hade aldrig sett en sådan förut. Den är otroligt genomarbetad i tunt,tunt tyg med virkad kant med pärlor på. Min favoritkanna hade inget emot ny klädsel, utan står nu och kråmar sig i en kökshylla! Nu hade jag ju för bråttom som vanligt när jag rev upp paketet, jag skulle ju så klart fotat det så ni fick se hur fint inslagen duken var.... Den låg i ljuslila silkespapper med den lilla lavendelpåsen utanpå och ett handskrivet grattiskort. Det var nog den vackraste handstil jag sett! Jag skriver själv som en kråka, kanske borde jag gå på kalligrafi-kurs.... Kram från en förkyld Tiba

7 kommentarer:

C De-sign sa...

Så kul att se pärlduken hos dig!!!! Där på kannan trivs den kan jag se!!! Inte visste jag att jag skriver så snyggt!!! Tack, det glädjer mig! Du får ta en kurs hos mig!!!! ;) Hoppas du kryar på dig, jag jobbar för fullt.....nu efter lovet! Ha det nu så bra, både två...pärlduken och du!!!!
Stor Kram fr C

Lilla Blanka sa...

Grattis till den fina vinsten! Vilken cool grej, har aldrig sett någon sådan förut..men det låter ju jättesmart!
Kram
Mia

Gårdsromantik sa...

Grattis!

Det var inte en dålig ide! Vackert också.

Kram Maud

Ann-Catrin sa...

Oj oj så söt duk..man kan riktigt se hur den kråmar sig som sagt...
jättesöt verkligen!!

Du jag har sett att du skrivit förut om gullmarsplans blommor..herregud jag bor ju nästan granne med dom... måts espringa dit imorgon..ta vovvarna på promenad!!
Krampå dig A-c

Anonym sa...

Grattis till både vinsten och till utmärkelsen som du har fått det är du värd....vad fin blomsterbutik det är, jag har ganska ofta kontakt med dom via telefon (blomsterförmedlingar) å då är det xtra kul att se hur det ser ut där.

Kram Pernilla

Ps. tack för kommentaren hos mig.

MiaMaria sa...

Grattis den är så söt!
Miamaria

Hjärtats saga sa...

Hej Tina!
Grattis till den jättefina duken. Jag tror att den är till för att hålla flugorna borta och att det ska se vackert ut. Vilka fina tips du ger i din blogg. Tack för att du har nämnt oss tidigare i din blogg och att du har varit inne på min nyagjorda blogg. Det är ju jätteroligt att blogga. Det tar lite tid, men det är väl så nu från början. Jag har lagt in din bloggsida på min blogg om det är ok. Hoppas att du kan lägga in min.
Ha det så bra och välkommen in i butiken nästa gång du är i Sundsvall. Hälsningar från Kerstin