måndag 7 april 2008

Tuff tjej....

Hej på er! Jag åkte på en riktigt trist halsbacill, och tappade all ork, till och med för bloggen! Nu är jag bättre, men inte direkt sprudlande. Igår var vi hos bekanta med ny gård, och där fick jag en gammal hatthylla som förmodligen suttit i en teatergarderob! De hade två, och tyckte sig inte ha användning för mer än en. Sicken tur för mig! Nu är den jätteeeelååång, så jag har ingen aning om vad jag ska göra med den, men det ger sig väl :) Tyvärr har jag ingen bild på den att visa, men jag ska försöka fixa det sen. I lördags hade jag två kunder i min lilla bod, som handlade rätt rejält. Det är jättekul! Enda kruxet är att nu måste jag försöka färdigställa lite fler saker.... Därför ska jag inhandla massor med vitaminer idag, så kanske jag piggnar till och blir en tuff tjej igen som hon här ovan! Det lärde jag nämligen mina barn att säga när de var små: Mamma är ingen tant, hon är en tuff tjej! Jag vidhåller detta trots att min födelsedag nyss lutar mer åt tuff tant...?! Kramar åt folket, Tina

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan, hoppas du mår bättre nu, Jag åkte också på en brakförkyldning och kunde bara se med det ena ögat, urjobbigt när man vill så mycket. Jag har emailat dig om att jag måste ha din adress för att kunna skicka skopor och skedar till dig.
Ha det bra i solskenet.
Sanne

Nettan sa...

Hoppas " Tuffa tjejen " kryar på sig ;0), nu när du har lite & göra i din " Bod "...
Vad kul att det ramlar in kunder som handlar =0)...
Ha det gott..
Kram Nettanb

Sött och sunt sa...

Aldrig kul med förkylning.. hoppas du mår bättre nu!

Ser fram emot att se bild på den låååånga hathyllan :)

Kram

Sött och sunt sa...

*hatthyllan* ska det ju vara haha.. ibland far fingrarna alldeles för snabbt över tangenterna och så blir det lite galet.

Vardagslycka sa...

Hoppas du piggnar till snart!
Ska bli spännande att se hyllan sen.
Kram, Carina

Millas hem sa...

Hej!
Första gången jag hittar hit!
Låter som en liten trevlig "affär" vid sidan om! Söt cykelkorg!
Kram Camilla

Hjärtats saga sa...

Hej Tina!
Vilken tur du hade. Det ska bli spännande att se hyllan. Eftersom du fixar allt annat så fint, så lär nog denna hylla bli jättefin.
Visst är det roligt när kunderna uppskattar det man har i butiken. Du får ta och krya på dig.
Ha det så bra och många hälsningar från Kerstin

Anna sa...

Power to the women!

Hälsningar från en annan tuff tjeJ!

Ann-Catrin sa...

Stackare.. hoppas du blir bättre nu FORT!!!
trist när man går på halvfart.'spännande att se hyllan sen !!
Kram a-C

spetsar och änglar sa...

Kikar in för att ge dig en krya på dig hälsning!

Kram Heléne