måndag 14 april 2008

Doppresenter

Nu får det våra till sig lite tycker jag! Såg fram emot att kunna stå ute och måla/slipa i helgen som var.... Jo, morsning! Kallt och otäckt på lördagen, och regn på söndagen. Bara att ge upp och sy istället.
Jag hade trevliga kunder i boden, som bestämde sig för att ge bort en pall och en liten dockvagn till ett dop, istället för smycket de funderat på. Jättekul tyckte jag, så nu ska jag bara måla dit namn och datum på pallen, samt namn på dockvagnen till nästa helg. Nu har jag snart inga barn-saker kvar, så jag får nog göra en insats på den fronten. Nu syns det inte på bilden, men det är både madrass, kudde och täcke i vagnen. Det är barnsligt kul att sy små täcken mm! Kram, Tina

7 kommentarer:

Nettan sa...

Jättesöta & användbara doppresenter, än smycken & bestick som bara samlar damm..;0)
Kram Nettan

Stina sa...

Du kan du Tina.:-) Kram

Lilla Blanka sa...

Åh vad gulliga doppresenter, mycket roligare än en tennsparbössa eller en silversked eller nåt.
Kram
Mia

Gårdsromantik sa...

Men så rart!
Och mycket mer personligt än ett smycke.

Kram Maud

Marie sa...

Jättefina doppresenter! Mycket roligare än någon traditionell present! En gång var jag på ett dop där barnet fick sju sparbössor, hihi.

Kram Marie

Ann-Catrin sa...

tänk så mycket roligare att ge bort så fina saker istället för smycken.. dom aldrig näsdtan använder ändå""
jag blir glad av de härliga färgerna..kul attt du målar ditt naman oxå!!
Bloggstress ja..hua!!!

kram på dig A-C

Livet och träning sa...

Jag håller med alla andra,härligt med lite roligare dop presenter.
Mycket fint.
Kram y.