torsdag 17 april 2008

Utmaning

Hej igen! Just nu har jag haft väldigt dåligt med tid för bloggen. Tack för alla glada inlägg!
Jag fick en utmaning från C De-Sign. Visa ditt senaste inredningsköp, samt ditt bästa, löd utmaningen. Mitt senaste kom med posten idag. Två jättefina ljusstakar!
Det är nog mitt bästa köp på Tradera hittills!

Våra köksstolar köpte jag på en möbelaffär här på Värmdö för ca sex år sedan. Onkel Tom heter de och är i oljad bok. Som ni ser är vårt kök också i bok. Det bästa med dem är att de är så underbart sköna att sitta i, trots att vi inte har dynor. Vi såg ut dem tillsammans, men tyckte det blev lite mycket pengar med sex stolar på ett bräde. När jag så fick ut ett avgångsvederlag från ett jobb, köpte jag dem som en överraskning till min man. Han älskar dem verkligen, och sitter ofta kvar i köket och läser post mm efter middagen, långt efter att vi andra ålat upp i soffan :) Jag erkänner villigt: Jag är en soffpotatis! Vissa av mina vänner kan tillbringa hela sitt liv på en pinnstol i ett kök, men inte jag... Nu är min plats inte i soffan längre precis, men det kan vi ta en annan dag! Kram, Tina

7 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

KAn tänka mig att dessa stolar är sköna....ser så ut. Och ditt senaste inköp är ju så fina......

HA´det så gott Miamaria

Anonym sa...

Dom ser ut att vara hel mysiga,kan tänka mig att dom kostade en slant?men då kan du räkna med kvalite.

Mysig blogg du har!
Kramar Millan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Dom ser väldigt bekväma ut, så jag kan förstå att man blir sittande en stund längre än vad man borde.
Kul att du kunde köpa till utav dom...
Kram
Marie

C De-sign sa...

Härligt med så fina och sköna stolar, jag förstår att det är ditt bästa köp!!!! Men visst är det mysigt att krypa upp i soffan....jag gillar också det! Fina ljusstakar också!!!!
Men du glömde ditt sämsta köp....kanske du inte har något..hihihi!!! Ha en riktigt fin helg!!!! Vårsolen ska titta fram!
Kram kram fr C

Vardagslycka sa...

Ser ut att vara jättesköna stolar!
Men jag gillar också att krypa upp i soffan. Och vilka fina ljusstakar du har fyndat. Det kan man aldrig få för många av.
Ha en härlig helg!
Kram, Carina

Hjärtats saga sa...

Hej!
Stolarna ser jättesköna ut - kul att du hade möjlighet att köpa dem. Roligt med överraskningar.
Precis likadana ljusstakar har jag också! Visst är de jättefina. Grattis!
Ha det så bra och hälsningar från Kerstin

Sött och sunt sa...

Jättefina ljusstakar de var vekligen ett fynd!!

Ha en underbar helg! // Sofia