måndag 21 april 2008

Vårkänslor!

Vilken helg det har varit! I lördags började det bra, med strålande sol, men det var kallt som bara den när solen gick i moln. Det hindrar inte en hobbymålare som fått vittring på vår! Jag stod ute och tvättade, slipade, spacklade målade och limmade för glatta livet :) Söndag var ännu bättre, sol hela dagen och samma schema! Nu känns det lite bättre när några saker på min lååånga att-göra-lista blev åtminstone påbörjade... Jag har lite svårt för att "hålla mig på mattan" så att säga när jag målar. Det blir lätt prickigt både här och där... Därför är det kanon när jag kan hålla till utomhus! Så här ser det ut när man kliver in genom dörren till min bod just nu, blått och vitt kommer alltid att vara min favoritkombination för vår och sommar!
Kram, Tina

10 kommentarer:

Nettan sa...

Himla tjusigt du fixat i din " bod " , visst är det skönt när man kan vistas ute i den härliga värmen, idag är det underbart =0)
Ha det gott..
Kram Nettan

Stina sa...

Du kan du.
Jo, jag har farten uppe, men hjärnan är död.:-D Puss

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det härligt med vårsolen. Man har ju längtat så länge nu...
Kram
marie

Ann-Catrin sa...

hihi.. så där är jag med.. jag stämker och står i.. nu är det ju toppen att man kan vara ute.
sån tur va att söndagen blev så fin... lördagen var ju så attans kall!!

Underbar bild du visar.. så fint det är i din bod!!!
Älsakr blått och vitt.. så fräscht!!

Kram kram A-C

Ann-Catrin sa...

hihi.. så där är jag med.. jag stämker och står i.. nu är det ju toppen att man kan vara ute.
sån tur va att söndagen blev så fin... lördagen var ju så attans kall!!

Underbar bild du visar.. så fint det är i din bod!!!
Älsakr blått och vitt.. så fräscht!!

Kram kram A-C

C De-sign sa...

Härligt att kunna vara ute och måla! Så fint det blir i din bod! Vitt och blått, så sommarfint!!! Önskar dig en bra fortsättning på veckan!
Kramar fr C

LantlivsAnette sa...

Gomorron !
Vad härligt att kunna måla utomhus.här får vi nog vänta ett tag till innan det går.
Du..jag tänkte faktiskt på dig när vi la upp webb shopen,att vi skulla ha med spetsar och band, så det kommer jag lovar !
Vi har jättemycket fina band och spetsar...
Kram Anette

Vardagslycka sa...

Så fint du har det i din bod, så fräscht med blått och vitt!
Ja, visst är det skönt att kunna stå ut och måla! Jag ska försöka hinna med några småprojekt idag.
Ha det gott i vårsolen!
Kram, Carina

Hjärtats saga sa...

Hej!
Vad fräscht det ser ut när man kommer in i din bod. Hoppas att man någon gång har möjlighet att komma förbi.
Härligt att få stå ute och måla.
Ha det så bra och hälsningar från Kerstin

Sött och sunt sa...

ja visst är det härligt med våren och solen som komer fram nu och sprider värme! jättefint med bått tema i din bod!!

Mvh Sofia