onsdag 18 november 2009

Små kunder...

---
Förbaskade mörker... %¤&#¤%& Nåja, ni ser väl något i alla fall :) Det är så härligt med små kunder, eftersom det är så kul att fixa till barnkammarmöbler! Den här hyllan hade ju kunnat hamna i vilket rum som helst, men nu råkar den vara specialmålad åt lilla A. Hon fick en byrå i min gammelgröna färg, och jag hade en skvätt kvar. Nu är hon bara 8 månader så hon bryr sig säkert inte ett skvatt om möbler.... När jag sydde vimplar åt en annan liten kunds rum, hittade jag lappar som passade perfekt till det gröna, och köpte till ett rosarandigt tyg för att ta upp färgen i rosentyget. Snabbt och roligt pyssel! Kram, Tina
---

2 kommentarer:

Hannis sa...

Men tack för dina rader hos mig!
Kul att du lämnade spår så jag fick hitta hit=))

Du, alltså den egensnickrade hyllan.
Så snygg!Jag gillar rosten.

Ha en bra dag/Kram Hannis

Vitt o Vältummat sa...

Jättefin hylla. Tänk vilket mysigt barnrum det blir.
Kram
Åsa