torsdag 12 november 2009

Shoppa?

---
Mio har öppnat en butik inne i Stockholms city som jag går förbi ibland. De har textat ett ordspråk på en sockel som jag tyckte var så fint:
---
Lyckan smiter in genom en dörr som du inte visste att du lämnat öppen
---
Som gjort för en kudde eller hur? :)
---
De har fått in en massa fina saker, som tyvärr inte finns på hemsidan. Jag lånade några bilder därifrån för att illustrera känslan i alla fall. Plankvägg bakom sängen har jag funderat på länge!
---
---
De har ett stort sortiment från Sia också, så en del av det jag tyckte om kom nog därifrån. Bland annat hade de ett jättestort lite sirligt väggur i metall som var fantastiskt fint. En hel del fattigmanssilver, stora lyktor och en konstgjord liten grantopp (!) hade de också...
---

---

Den här lampan tycker jag är fin, men vart ska jag ha den? Hmmm.... tål att tänka på! Kram, Tina

---

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har Mio så fin lampa, en liknande har jag letat efter. Det är jättemycket fint på bilderna du visar, håller med om väggen, den är superfin.
Goa kramen
AnnaMaria

Tidsmästarinnan sa...

Haha, då är vi två som funderar på brädor på sovrumsväggen!
Vad kul att kika dit, nu blev man ju sugen...
Hoppas allt är bra!
Kram
Susanne

Stina sa...

Så mycket fint.:-)
Kram Stina

Huset vid ån sa...

Åh, Såå mycket vackert att vila ögonen på....Kramis Therese

C. Tvillingmamma sa...

Väldigt sött citat! Gillar d skarpt!