tisdag 3 november 2009

Krokat

---
Tack för all respons på hyllan! Maken kråmar sig lyckligt han med... :)
---
Mellan sängen och garderoberna slängde jag upp några krokar förut. Jag börjar lära mig av er andra hur man gör för att kunna få upp så mycket prylar som möjligt :))) I min iver att fylla hyllan med saker for en del annat omkring. Till slut hamnade en del på krokarna och jag gillade samlingen så mycket att det fick vara så ett tag.
---
Det är min gamla hopfällbara galge (från Tradera) som hängde där redan innan, och två måttstockar (?) som jag hittade på loppis. En liten vas med upphäng som jag köpte redan förra julen men aldrig använt, fick nu några olivkvistar. Tidningskorg som synts i alla tidningar snart, köpte jag utan att veta vart jag skulle ha den (som vanligt) och nu när den fick sällskap blev den ännu finare trots att den är tom. Idag åker jag till Göteborg för trevlig samvaro med kollegor. Önskar att jag kunde smita in på Atmosphere, men det hinns väl knappast med...
Kram till alla idésprutor där ute, Tina
---

1 kommentar:

Anki sa...

Vad fint med krokar på väggen, det enkla är ju oftast det vackraste sägs det ju *ler* Ska nog leta på mig några fina krokar jag oxå...gud så snyggt!
Åh Tradera är ju en guldgruva, hihi...du har ju hittat så fina grejer!
Såg hyllan i förra, jädrar vad fin...Vilket toppenjobb ni gjort, tror jag det att du är nöjd!

Kram kram!