fredag 6 november 2009

Änglar finns här!

---
Ett par änglar hänger på sänggaveln just nu :) Ibland måste jag koppla av med lite småpyssel, även om större saker väntar på att bli färdiga... Servetter med det här motivet köpte jag för länge sedan, som vanligt utan att ha en aning om vad jag skulle ha dem till. Nu har jag decouperat (kan man säga så?) dem på kanvasdukar.
---

---

Som upphäng fick det bli kedjan från Panduro igen. Jag tycker om färgen på den. De här tavlorna är en sådan där sak som jag inte är riktigt säker på om jag gillar själv. Är de inte på gränsen till kitsch? Ni vet gråtande barn osv.... Tala om vad ni tycker, det skulle vara kul. Det gör inget alls om ni hatar dem! Vräk ur er allt bara :) Ha en skön helg!Kram, Tina

---

5 kommentarer:

Anki sa...

Hallojsan!
Jag tycker dina tavlor vart fina, och vilken bra idé att "decoupera" på canvas...det har inte jag tänkt på! Jaja man lär sig nåt nytt varje dag, tackar för tipset *ler*
Kedjan är jättefin, tycker det är svårt att hitta bra upphängningar annars!
Iaf jag tycker dina tavlor är fina!

Kram kram!

Vitt o Vältummat sa...

Det är stor skillnad på de gråtande barnen och dina änglar! Dom här skulle jag kunna tänka mig men aldrig en tavla med gråtande barn...
Kram
Åsa

Marita sa...

Hej! Jag tycker att dina tavlor är fina! Inte hamnar de i "kategorin tavlor med gråtande barn" inte!!! De tavlorna är ju förskräckliga och skulle aldrig komma över min tröskel, men dina fina tavlor skulle absolut kunna få komma över min tröskel. Skulle nog vara fin i matsalen....
kram, Marita

Karin sa...

Jag tycker änglarna är kitchiga, jag gillar inte den stilen alls. Den känns murrig och ofräsch.

C. Tvillingmamma sa...

Oki,jag gillar dom inte...inte vid sängen iaf...känns som för mycke kamp och de vill man väl inte ha i sängkammaren...eller ? :D