söndag 27 maj 2012

Solskensfnatt!


-

Lite kalv på grönbete blir man av allt detta fina väder! Det är ingen hejd på allt man vill hinna med :) Köpa blommor och plantera, fixa ute/fixa inne, putsa fönster som ser ut som skrutt i solen, få lite sol på näsan, träffa alla vänner som också vaknat till liv, sjösätta båten osv osv... Lite födelsedagar har vi också haft i familjen. Då blir det inget bloggat alls, eftersom mitt stora bekymmer är att jag inte vill göra inlägg utan bild. Att ta bilder, ladda upp dem, redigera osv tar ju sån himla tid...

-

Nu har jag ansträngt mig lite för att visa min uppskattning till alla er därute som gör ett fantastiskt jobb med era bloggar! Mitt första försök med utbankad sked och mitt stansset från Jula :) Jag smetade i lite svart färg i texten så att den skulle synas bättre. Ett speciellt tack till Gerda med Idémakeriet som påminde mig om denna idé! Kram till era alla, Tina

-

5 kommentarer:

idémakeriet sa...

O Goa Tina vad fint du har gjord.
Det blev ju en härlig sked.
Ja jag förstår dig, det är inte lätt med att hitta tid för bloggande på sommaren.
Det känns ju om man har två hus som man ska försöka att hålla i ordning, en ute och en därinne. Tur att vi förstår varandra och att de flesta har det likadant.
Kram Gerda

Anki sa...

Nämen vilken fin, superläcker!
Nej det är inte lätt att få tiden att gå ihop nu, men som Gerda säger har nog många det likadant!

Önskar dig en fin vecka!
Kramisen!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du gjort med skeden, roligt och kunna stansa.
Ha en fin vecka
Kramar
AnnaMaria

Anki sa...

Japp du får prova hängpellisar, dom brukar bli så stora så det räcker med 2 små skitar i en bradigt stor låda! Ursäkta språket, fniss...

Ha nu en bra dag & kramen!

Tidsmästarinnan sa...

SUPERSNYGGT!
Det blev kanonfint Tina!
Kram
Susanne