måndag 21 maj 2012

Kesoplättar


-

Vilken suverän långhelg det varit! När man har så många dagar på sig hinner man ju både med lite stök hemma och att träffa folk. Annars känns det ofta som att det får bli antingen eller... Jag provade att laga Kesoplättar häromdagen. De var helt fantastiska! Vissa andra LCHF-recept jag provat har väl varit sådär, men de här var goda och väldigt mättande. Vill någon annan prova så finns recept här.

-


-

Jag hade rökt lax, hackad lök och creme fraiche till. Nästa gång ska jag testa med bär och grädde eller motsvarande. Här ser ni också mina nya tallrikar, Nature från Cervera. Jag är jättenöjd med dem och har nu både tallrikar, assietter och en gratängform. De finns i fina pasteller också, men jag är lite feg med färg när det gäller saker man inte vill tröttna på. Dessutom är mat finast på vitt porslin tycker jag. Nu ska vi ut och äta med vår fina dotter som fyller år! Kram, Tina

-

Inga kommentarer: