måndag 7 maj 2012

Köpa möbeln i säcken (på nätet)...


-
Ibland när jag inte "loppat" på länge, köper jag saker på nätauktion av ren abstinens :) Ibland hinner jag inte/orkar inte gå och titta på dem först, så då blir det ju lite överraskningar ibland. De här två möblerna såg ju kanon ut på bild! Ok, att de kunde varit ostadiga mm men sånt går ju att fixa. Nu stod det ju inte mått på båda, och måtten på bordet lyckades jag missförstå på något sätt...
-


-
De visade sig vara i barnstorlek båda två! Jättefina i övrigt, men så små.... Jag köper ju aldrig dyra saker på det här sättet, jag är inte helt vrickad, så då gör det ju inte så mycket om det blir lite fel ibland. Stolen ska därför undergå en behandling som jag aldrig testat förr. Kram, Tina
-

6 kommentarer:

Anki sa...

Hihi, du är allt rolig du...men inte ensam, här är en till som gör "smarta" köp! Därför har jag ett stort förråd och en bod som är smäckade av braatthagrejer, fniss...Dom där fixar du till skitbra,du kan ju det där!

Ha nu en fin dag & kramen!

ängeln i vitt sa...

Halloj Tina !

Blir så full i skratt....men vet du, jag är likadan :) Dessa små möbler blir superbra efter din behandling.

Du hade en fråga om den virkade sjalen. Den är skit enkel att virka. Jag kan skicka mönstret till dej om du vill eller så virkar jag gärna en till dej om du hellre vill det.

Ha det bäst / Carina

idémakeriet sa...

Oj då ja då ser man hur det kan gå när man är lite för ivrigt med att köpa saker, jag känner igen det där :))
Ja söta var de möblerna men inimini för lite alltså.
Jag har också varit med om detta några gånger, varje gång försöker man att läsa igenom all text men ibland är man för ivrigt och då händer det igen...
Kram Gerda

Ann-Catrin sa...

Hallå Tina!

men oj.. hihi så det kan gå alltså.
Men den var himla söt ändå
och när du är klar med den kan jag bara föreställa mig så fin den kommer bli.

Varm kram
A-C

Millas hem sa...

Haha! Jamen det ger väl lite spänning i vardagen det!! Tufft av dig! :))
Kram Camilla

LOPPISLIV sa...

Modigt men samtidigt spännande att handla på detta vis :-) Stolen kommer att bli jättefin efter din förvandling, ser så söt i modellen trots sin lilla storlek!!
Kram Paula