fredag 26 september 2008

Önskelista...

Inget av mina badrum är stort nog, men någonstans ska jag väl kunna klämma in detta gulliga bord! Förutsatt att tomten får min önskelista förstås... Hittade det på http://www.alvashus.se/ när jag surfade runt lite på web-butiker.

Annars är ju det här från Madame Stoltz inte heller dumt... Inne på vintern och ute på sommaren. Finns på http://www.prastbostallet.se/ om någon av er har mer slantar än mig!

Nu är det inte ett dugg synd om mig, för jag åker till Dublin imorgon! Vi är fyra tjejer som har en liten Triss-klubb. Vi turas om att köpa triss-lotter varje helg, och de stackars slantar vi vinner sätter vi in på ett konto. Vissa av oss hävdar att vi skulle ha mycket mer pengar på kontot om vi satte in pengarna direkt, eftersom vi inte en enda vecka på snart tre år vunnit tillbaka insatsen.... De andra tror fortfarande på "plötsligt händer det" så vi skrapar på. Nu ska vi i alla fall ta ut slantarna och åka från lördag till måndag till Dublin. Inte för att jag är någon ölhävare av rang, och i synnerhet inte Guiness, men en pub med äkta irländsk musik måste vi ju bara klämma oss in på! Så ha en trevlig helg ni med, så ska jag rapportera framåt början på veckan. Kram, Tina

5 kommentarer:

Nettan sa...

Men så kul !
Önskar dig & tjejerna en trevlig resa =0)
Kram Nettan

Stina sa...

Vad kul ni ska ha det!

Den där översta, den har jag också sneglat på. Kramis

MiaMaria sa...

Hej!
Vilke söta bord...

Hoppas att ni får det trevligt på resan!

Önskar dig en bra helg!
MiaMaria

Vardagslycka sa...

Ja, visst är de söta de små zinkborden?! Det översta har vi i butiken och det har varit nära flera gånger att ett sånt fått följa med hem.
Vad mysigt med en liten tjejresa, hoppas ni har en underbar helg!
Kram, Carina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det låter jättetrevligt! Hoppas ni får en trevlig resa!
Kram
Marie