torsdag 18 september 2008

Höstpigg?

De här fina stämplarna har jag vunnit på Tradera. Tänkte ha dem i vårt arbetsrum när det blir klart. Jag har inte fått dem ännu, så jag vet inte vad det står exakt, men vem bryr sig ??? :)
Skillnaden mellan damen ovan och herrarna nedan kan faktiskt vara socker! Åtminstone i mitt fall. Nu har jag försökt pigga upp mig med smaskens under en lång tid, utan resultat.... Till slut fick jag nog med motivation för att sluta med socker (igen... det är inte första gången...), och vilken skillnad det gör! Jag blir jättepigg, efter den hemska tredje dagen då yrseln är total.
Kan varmt rekommenderas alltså, för er som inte provat. Kolla efter GI eller Atkins på nätet. Expressen hade en bra artikel för ett tag sedan med meny från Allt om Mat. Dessutom dricker jag Aloe Vera Juice som jag tycker verkar stärka mitt försvar mot baciller något. Nu får vi se om jag kan fatta en gång för alla att det är så här jag ska skämma bort mig, med bra mat och motion, och inte med soffa, filt och godis ....

En sak som är ofarligt för kroppen (men inte plånboken) är att frossa i pynt! Det här zinkfatet och en hel del annat som ljusstakar i fattigmanssilver, ljusgrottor i glas eller metall, pappaskar samt en del annat för pyssel och pynt finns nu på Panduro. Titta på deras nyheter, det finns en del mysiga saker! Kram i rusket, Tina

1 kommentar:

Anonym sa...

Så härligt att börja höstpyssla! Lillan