måndag 4 augusti 2008

Resultat

För en gångs skull ska jag visa något färdigställt! Kors i taket va? Minns ni gänget med spiror för blott 30 kr? Nu är de svarta som synden, och jag tycker att de blev mycket elegantare! Det var så torrt så länge, att björken tappar löv som ni ser. Nu är det storm och regn utanför, läge för stearinljus...

Äppelkart står rådjuren i kö för att tugga i sig, men så här fint serverade är de inte då :) Det pyttelilla pelarbordet fick också bli svart, och är stort nog för kaffe och kaka ungefär. Imorgon ska jag titta på/köpa några saker på Blocket. En av dem är ett riktigt fynd (tror och hoppas jag), så den får ni se en annan dag! Kram, Tina

5 kommentarer:

Ulli sa...

Vad snyggt det blev! Läckert med svart. Lycka till på Blocket.

Kram Ulli

ängeln i vitt sa...

Säger bara en sak....skitsnyggt :-) Spännande att se vad du köper från Blocket. lycka till...

Kram Carina

C De-sign sa...

Så fint det blev!!!!! Trådrullar har jag också letat efter .... men men....inte hittat några! Ska bli spännande att se vad det är för blocketfynd du har på g......Kram fr C

Tidsmästarinnan sa...

Halloj! vad kul att hitta din blogg! Väldigt mycket fint att kika på här inne, vilka fynd du gör... jag lägger till dig på min bloggkoll med en gång så jag hittar tillbaka.
Kram!
Susanne

Stina sa...

Väldans fina hörru. Kramis