onsdag 27 augusti 2008

Knackig nacke...

Min nacke protesterar ibland. Ordentligt.... Kanske inte så konstigt när man suttit framför en dator sedan 1983... Nåja, mina planer ställs alltid på ända av något, så då får man tänka om. Nu sydde jag äntligen klart bäddset till alla docksängar jag målat, även om det tog flera dagar. Den här våningssängen tycker jag är lite kul för att den är ovanlig.
Nu ska jag och min äkta hälft åka till Mallorca på lördag, och det ska bli så skönt! Vi tycker om att åka den här tiden när det inte är så stekhett längre. Det blir bara en vecka, men det brukar räcka, sen längtar vi hem till barnen båda två. Vi hyr bil några dagar och flänger runt vart vi än är, så det ska bli kul att se mer av ön än stranden. Jag har bara varit där med tjejkompisar förut, och då blir det bara säng-pool-strand-krog :)
Ser ni vilken fin utmärkelse jag fått av Älskar zink? Jättekul!
Kram, Tina Gamnacke

3 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så fin våningssängen blev! Jättegullig...
Ja det där med nacken är jobbigt... har också problem med sånt.
Ha en jättehärlig semester!
Kram
Marie

K sa...

Sorry virrfian här...uppdateringar ang din utmärkelse ;D finns på min sida...kolla in igen...Kramar/K

PysslarTagen sa...

Så fin sängen blev!