lördag 30 januari 2010

Schablonerna återanvänds

---
Skruttiga hattaskar blir roligare så här tycker jag. Det är få som jag gillar som de är :) Nu åkte schablonen fram som jag använde till en av mina egna. Handarbete står det, men den kan ju fyllas med annat också .... Få lär ju påpeka det om man säger så :)
---
---
Resväskor är ofta ännu skruttigare.... Den här fick också en makeover. Ett verkligt i-landsproblem som jag har är åt vilket håll jag ska sätta texten. Liggande så här blir det ju rätt, men vill man ha den stående blir texten uppochner. Knivigt... :) Idag har jag vägrat gå ut efter att ha skjutsat dottern till jobbet imorse vid 9. Då var det -22 enligt bilen och -17,5 enligt kökstermometern. Inte skönt! Jag har smådonat inne och tittat på Rescue Inc. Tatuerade bil- och motorcykelgalningar som räddar djur som har det dåligt i New York. Själva ser de ut så de kan skrämma små barn, men gråter över en sjuk hund.... Riktigt kul program, jag har aldrig sett det förut. Nu ska jag snart åka till gymmet med mina barn, duktigt va? Kram, Hurt-Tina
---

6 kommentarer:

Hannis sa...

Hej Hurt-Tina=))
Visst är Rescue Inc bra på något lite gulligt sätt.
Kontrasten med den äldre mannen med tatuerat ansikte som känner av själsliga energier.
Låg och kollade på det i morse.

Mycket snygg hattask och resväska.
Jag är helt såld på text, läckert som inredning.

Hoppas att det gick bra på gymmet!

Kram Hannis

Marita sa...

Vad fina de blev efter att du pimpat dem! Men jag håller med, det blir problem om du vill ha väskan stående... hmmmm

duktig du är som tar dig iväg och tränar trots kylan! Det är verkligen bra gjort!
kram , Marita

Huset vid ån sa...

Vad fina dom blir....Jättesnygg makeover! Vad duktig du är som går på gym också! Skulle jag verkligen behöva....Må så gott! Kram Therese

idémakeriet sa...

Vow Tina, hattasken och resväskan får vara glad att de hamnade i din famn.
Vilken makeover de fick.
Det blev jätte fint.
Tusen tack för dina tips, jätte gulligt av dig att du ville hjälpa mig.
Jag ska kolla upp dina tips.
Priset är inte heller oviktigt nu när man har spenderat så mycket med det nya huset.
Kram på dig.
Gerda

Ann-Catrin sa...

Hallå Tina!
Vad fina sakerna blev efter ditt kreaiva ryck.. önskar jag var så ibland.. vill så gärna men..

Tåkte på det där med boende i London.. villman bo riktigt billigt och jag tycker helt ok.. rent och centralt så är easyhotel ett alternativ... jag har bott på alla tre i London och det är helt ok... frukost äter man ju helst ute på tex Pret manger som har de samrrigaste mackorna av alla


kram
A-C

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en bra vecka! Måndagskramar Therese