onsdag 13 januari 2010

Strukturerade Tina

---
Nu är jag riktigt nöjd med mig själv :) Jag har planerat varje kväll så att jag ska hinna med så mycket som möjligt, och börjar nu se slutet på diverse projekt! Annars är jag en typisk börja-överallt-människa... Vi håller på att försöka boka en resa till London över Kristi-Himmelfärd, men det är lättare sagt än gjort att få allt att stämma med 8 personer och deras kassor. Hotellet vi bestämt oss för blev i princip unisont utdömt av de som bott där och lämnat betyg på någon resesajt :) Har någon tips kring detta mottages de tacksamt! Kram, Tina
---

5 kommentarer:

Hannis sa...

Ah! En till planeringsmänniska.
Själv håller jag på att pricka av att göra listan för 2009...
Men det blir ju gjort så småningom i alla fall.

Vilken fin glassak det ligger på brickan!

Kram Hannis

Elin sa...

Ibland måste jag försöka planera, det blir så ofta att jag har minst tio projekt igång samtidigt och det gör mig så stressad många gånger... Ibland är det bra att skapa en att göra lista och skriva ned alla projekt, då kan man snabbt se att saker faktiskt genomförs även om de inte syns i verkligheten...

Hoppas det blir en underbar resa för er och att den blis som du planerat...

Önskar dig en underbar helg
Många varma kramar
Elin

Anki sa...

Ojojoj, jag är dålig på att besöka bloggar jag med, det är ju så mycket annat som upptar ens tid! Men jäklar när nätet låg nere vilken panik jag fick, haha!
Det är klart att du kan beställa sockor, maila bara din storlek så ordnar jag det!
Jättefin bild, det är så läckert med gamla brickor!

Ha en mysig helg!
Kram Anki

lottens vita och gröna sa...

hej tina, ohhh ja skulle med behöva en lista att bocka av...har jag ingen, inget gjort...latmasken har slagit till, hehe! härligt med en tur till london!!!
goooooo helg önskar jag dig!!!
varmkram lotten

Huset vid ån sa...

Tack för titten inne hos mig...Vad glad jag blev. Vad roligt att åka till London tyvärr har jag inget att rekomendera! Du får ringa till min syster som jobbar på resebyrå! Hon pratar jämnt om resor o hotell...Fniss! Vad Härligt det lät med ett fång vita tulpaner från hötorget! Måste vara jättefint! Ha en skön helg! Kramis Therese