söndag 30 augusti 2009

Olycklig kärlek ....

---
Jag älskade den här soffan från första stund, där den stod lite trasig och smutsig på Myrorna. Den har fått vara kudd-utställning i boden och på julmarknad sist. Tyvärr har jag absolut ingenstans att ha den, där den skulle passa in. Så nu har jag lagt ut den på hemsidan.... Snyft! Vi får väl se om någon köper den innan jag ångrar mig :) Idag var jag ensam på bakluckeloppisen, och då hittar jag alltid mer än jag kan bära. Bilen stod jättelångt bort, och jag svettades och muttrade men fick ge upp till slut och hämta bilen. Inga superfynd, men lite pelarbord och annat som brukar gå åt. Nu ska jag kolla på film med Persbrandt.... Kram, Tina
---

11 kommentarer:

Atelje Skärvan sa...

Hej Tina!
Soffan är jätte fin,synd att du inte får plats med den.
Bakluckeloppis har jag aldrig varit på verkar kul
Kram AGNETA

Anki sa...

Hejsan!
Den soffan är jttefin! Har nåt liknande står i boden, ett brunsvart skrälle som jag inte får plats med! Men den kan gott stå där...ifall, hihi!
Kul med bakluckeloppis, det brukar det vara på torget här hemma ibland...svindyrt, hmm!! Men roligt att titta!

Kram till dig! Anki

Unknown sa...

Åh soffan är ju superfin!! Tack du rara för de fina orden om vår bok, det värmer verkligen så med all den fina respons som vi fått, det hade vi verkligen aldrig ens vågat drömma om. Får nyoa mig själv i armen flera ggr för att se att detta inte bara är en dröm. Ler. Kram Petra

Helena Dovier sa...

Vilken vacker soffa - helt underbar, tycker jag. Jag var också på bakloppeluckis, jag menar bakluckeloppis, i helgen :-). Det var första gången för min del, men det var nog en lite annorlunda variant för bakluckorna deltog samtidigt i en veteranbilsutställning. Så det såldes många konstiga motordelar och sådant som jag inte precis känner något sug efter :-/.

Kram från Helena

Tea Lady sa...

Hej Tina!

Jag är litet smått intresserad av denna soffa, skulle behövas i vår stuga! Jag skall kolla med maken och återkommer!

Lena

Anki sa...

Hihi...så rosen är körd hur jag än gör då!?
Jaja, man lär sig nåt nytt varje dag!!
Mycket fint fanns det i din bod! Får nog återkomma om det!

Kram Anki

Anonym sa...

Vilken underbar soffa, en sån skulle man ha plats för här hemma.

Kram Pernilla

Kristin sa...

Hej du Tina! Vad jag blev glad att du tyckte bordet passade hos mig till "fikahörnan". Är så glad att ajg fick köpa det.

Morr, nu blir jag nästan ledsen, såg inte ditt inlägg om lekhörnan förrän nu och nu har du väl redan sålt servisen misstänker jag när jag läser kommentarerna??? Å typiskt, den hade passat så fint till Matildas rum med det röda och vita och hennes rödprickiga vimplar. ELler finns den möjligtvis att köpa (ny) någonstans? Brickan - är den från Åhléns?

Jättefina korgmöbler också, jag tycker du har så mycket fint i din lilla bod!!!

Kram kram från mig

Ru Hedefalk sa...

Åh, vad mysig sida!
Jag kommer tillbaka.

Rusan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så synd att du inte får plats med soffan någonstsans, för den är såå fin!
Kram
Marie

Johanna sa...

Underbar soffa, lätt att bli kär i den...