tisdag 25 augusti 2009

En korg i varje rum!

---
För det mesta känns det som fullt tillräckligt med jobb att få till en bild som är ok, när saker ska ut på hemsidan. De här korgarna är ju inte något särskilt, men nu fick jag ett ryck och arrangerade lite bilder. Badkorg....
---
---
och servettkorg! Alla rum borde ha en egen korg är budskapet :) Jag fick ett paket häromdagen med nr 3 & 4 av tidningen Jeanne d'Arc Living samt boken Romantiska Hem & Inspiration i vitt. Snacka om inspirations-chock! Boken är så fin, så jag måste smälta den långsamt.... Och för att förekomma alla som ska vara först med allt, SOMMAREN ÄR INTE SLUT ÄNNU! Jag vägrar :) Kataloger med höstkläder och annat får vänta lite till... Kram, Tina
---

10 kommentarer:

Kristin sa...

Hej Tina! Så fina korgar. Helt klart ska man ha en i varje rum! :-) Vad härligt med mycket läsning, jag tycker tidningen från Jeanne d'Arc tar sig för varje nummer. Boken köpte jag också nu men jag tyckte den var aningen rörig och bilderna är inte så himla bra överallt heller, men helt klart en inspirationskälla ändå.

Kram på dig! Igår hade vi reportaget här och M:s rum med det lilla bordet i blev fotat ordentligt... nu får vi se vilken tidning som nappar!

/Kristin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jaa, det kanske man borde ha...
En korg i varje rum! Eller så har jag redan det utan att tänka på det... Måste kolla!
Fina blev de iaf, med olika innehåll!
Kram
MArie

Compact Garden sa...

Fin fint..det blir lite mindre rörigt om man har det i korgar istället..
Härligt med en till som vägrar att sommaren är slut, på Göteborgs gator härjar svart,svart och åter svart och man blir bara sååå deppig.
Ha en riktigt skön kväll/Anne

Anki sa...

Så mysiga korgar du piffat till! En sån spegel å borste såg jag på loppisen i lördags, nu sitter jag å ångrar att jag var såååå snål, attans...hihi! Aja, det kanske finns kvar!
Men du, var har du fått tag på nr 3? Jag har ju lyckats missa den, slarvig som jag är *ler*

Kramis Anki

n o r d i n g å r d e n sa...

Både fint fotat och arrangerat! Läcker servettkorg och badkorg!!! Sensommarhälsn fr Mari. ( ja, visst är det inspirerande böcker och magasin- inte bar för hälsan: )

Anonym sa...

Aahh visst är JdA magainen underbara? Boken med stort B har jag tyvärr inte fått tag på ännu men man hör bara guldiga lovord om den så det blir till att köpa hem den.
Snygga korgar förresten

Kram Pernilal

AkH sa...

Vad fint det är med vita korgar. Fräscht! Bra idéer med vad korgarna kan användas till.
Må gott!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

Änglarnas hus sa...

så fint du har arrangerat det i dina korgar.. och boken har jag också.. den tittar fram då och då :)

Kram Sanne

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Korgar är så vackra å ger ett fint intryck. Man kan ha så mycket i det å alltid bir det så fint. Nä, sommaren är inte slut ännu, väderprognosen säger att det ska bli 25grader nästa vecka å se idag så är det varmt o soligt igen. Ja, hösten får verkligen vänta!

Kramar Elin

Unknown sa...

Hejsan du raar!! Tack för dina fina ord om vår bok, det värmer verkligen. Hoppas att den kommer att ge dig mkt glädje!! Kram petra