fredag 21 augusti 2009

Färdig!

---
Äntligen har jag fått några saker färdiga igen! Jag har verkligen försummat bloggandet nu, men nacken är viktigast. Jag går på täta behandlingar för att snart börja göra mer övningar själv. Det känns som om det går åt rätt håll :) Pallen ovan köpte jag faktiskt på Tradera, den är antik och supertung. Därav blev portot dubbelt så dyrt som pallen, visst är det trist? Nu har jag fått den färdig och tänker behålla den själv.
---
---
Så här såg den ut innan. Fin i och för sig, men lite för brun för min smak. Jag har ju inte ett vitt hem att placera sakerna i, så då får sakerna bli vita istället :) Kram, Tina
---

4 kommentarer:

Anki sa...

Vad fin den blev, vilken enorm skillnad!
Visst är det tråkigt med dom dyra frakterna, särskilt när det överstiger själva köpesumman! Men finfin blev den, så behåll den du själv *ler*

Hoppas du blir bättre i nacken snart, har själv jobbigt med rygg å nacke nu...det är ett skit när man ska göra nåt!

Kramis Anki

Vitt o Vältummat sa...

Jättefin pall du fått tag på! Mycker finare vit!
Kram/Åsa

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Vad fin pall och vilken skillnad det blev, superfint! Håller tummarna att din nacke kommer att bli bättre! Det kan verkligen ge besvär så mycket mer än vad man tror!

Ha en trevlig helg!
Kramar Elin

Anette sa...

Vilka söta ben pallen har ==)

Kramar @nette